Алгоритм дій працівників ЦДЮТ

при отриманні сигналу

«Увага всім!

Повітряна тривога»

                                      під час проведення навчальних занять

 

- керівник гуртків має миттєво сповістити вихованців (словесно) про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації та припинити навчальне заняття;

- відповідальна особа разом із керівниками гуртків  має скоординувати хід евакуації вихованців від кабінетів до захисної споруди (укриття) ;

- кабінети, в яких займаються діти, мають бути організовані для негайного пересування та швидкого залишення кабінету.

- відповідальні особи за евакуацію повинні знаходитись у заздалегідь визначених місцях та допомогти в організації та регулюванні швидкого руху до захисної споруди. До керівників гуртків, які супроводжують вихованців молодшого шкільного віку, приставити помічників;

- відповідальні особи за евакуацію повинні знаходитися біля виходу із захисної споруди для здійснення контролю за порядком укриття учасників освітнього процесу та швидкого реагування у разі, якщо виявиться, що хтось відсутній;

- у середині захисної споруди відповідальні особи повинні забезпечити, щоб вихованці швидко та обережно зайняли свої місця. Після того як усі займуть свої місця відповідальна особа повинна  перевірити наявність усіх вихованців;

- під час перебування в захисній споруді керівники гуртків та відповідальні особи повинні провести заходи, щоб заспокоїти дітей та всіх, хто знаходиться в ній.

 

Як поводитися при виявленні невідомих предметів 

https://www.youtube.com/watch?v=7rg70_yfvXQ

 

Як поводитися під час обстрілу (в квартирі, в бомбосховищі) 

https://www.youtube.com/watch?v=WWeZf68wW78

 

Що робити в умовах хімічної загрози 

https://www.youtube.com/watch?v=I2qEH4CRKyw&ab_channel=UkrinformTV

..................................................................................................................


Конспект заняття - рекомендовано для використання у роботі

Бланк - звіт  про  роботу  гуртка

Методичні рекомендації . Проблеми вдосконалення занять керівниками гуртків з метою формування творчої конкурентоспроможної особистості.


Творчий паспорт обдарованої дитини

Творчий паспорт — спосіб фіксування, накопичення й оцінювання (та самооцінювання) індивідуальних досягнень вихованця гуртка в певний період навчання; колекція робіт і результатів учня, що демонструє прогрес і досягнення у гуртку.

Творчий паспорт вихованця гуртка  — це систематичне та спеціально організоване збирання доказів, що керівник і вихованець гуртка використовують для моніторингу знань, навичок і взаємин учня з однолітками. У цьому випадку вихованець гуртка є активним учасником процесу оцінювання, що спрямований на відстеження прогресу в навчальній і творчій діяльності та результатів докладених для цього зусиль.

Творчий паспорт  дозволяє враховувати найрізноманітніші результати активності вихованця гуртка: навчальні, творчі, соціальні, комунікативні.

Сенс творчого паспорта  вихованця гуртка

  • Зміщення акценту з того, що вихованець не знає й не вміє, на те, що він знає та вміє з певного виду діяльності.
  • Інтеграція кількісної та якісної оцінок.
  • Перенесення педагогічного наголосу з оцінювання на самооцінювання.
  • Основний зміст творчого паспорта обдарованої дитини: показати всім, на що вона здатна.


Концепція творчого паспорта  вихованця гуртка

         Творчий паспорт вихованця гуртка як накопичувальна оцінка демонструє стійкі й тривалі результати, компенсуючи ефект випадкового успіху або неуспіху в ситуації іспиту, тестування.

         Матеріал творчого паспорта  вихованця гуртка збирають упродовж усього періоду занять у гуртку.

Які важливі педагогічні завдання допомагає розв’язувати творчий  паспорт  вихованця гуртка?

  • Підтримувати та стимулювати навчальну та творчу мотивацію вихованців гуртків.
  • Розвивати навички рефлексивної та оцінної діяльності вихованців гуртків (рефлексія — це схильність до аналізу своїх переживань, міркування про свій внутрішній стан).
  • Формувати вміння вчитися — ставити мету, планувати                            й організовувати власну навчальну діяльність.
  • Створювати додаткові передумови й можливості для успішної реалізації творчих задатків.

Розділи творчого паспорта  вихованця гуртка
                   Титульний аркуш
                   Моє ім'я
                   Моя сім'я
                   Мені цікаво
                   Мої досягнення

                                             Титульний аркуш
                 Включає особисті дані дитини. Прізвище,  ім'я, по батькові, рік народження, місце проживання, вік. Титульний аркуш можна прикрасити на свій смак і помістити на нього фотографію.
                                                           
                                                  Моє ім'я

            Тут пропонується розповісти, що означає ім'я, яким нарекли дитину батьки. Розповісти, який характер мають люди з цим іменем, і погодитися або не погодитися з цією характеристикою. Навести приклади людей, які прославили це ім’я і скласти невелику розповідь про них.

                                               Моя сім'я

         Потрібно розповісти про маму, тата і всіх тих родичів, з якими живеш. Хто вони, де працюють, чим займаються, як проводять час. Які існують сімейні традиції, яке місце ти займаєш у сім'ї і чим допомагаєш. І взагалі все, що є сказати про себе і свою сім'ю. Можливі навіть побажання на майбутнє, власні мрії, що стосуються сім'ї. Додаються фотографії або малюнки.
                                                
                                            Мені цікаво

         У кожної людини є якісь інтереси, а у дітей їх багато, ось і описуйте із задоволенням, розміщуйте картинки, вирізки з журналів, фотографії, описи.

                                        Мої досягнення

     Чим гордиться дитина? Які є грамоти, дипломи та ін. (перелік досягнень вихованця гуртка.) Тут можуть бути розміщені фотоматеріали робіт вихованця гуртка, що всебічно демонструють  результати його роботи і зусилля, докладені для їх досягнення.   

     Перелік даних розділів може бути змінений, так само як і розділи можуть бути доповнені додатковими даними (на розсуд керівника або вихованця гуртка).